Post by tatdeftcitifor on Feb 2, 2022 15:18:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Tom Cat ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Tom Cat IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere poeng ▞▞▞
▞▞▞ Talking Tom Cat 2022 version ▞▞▞
Talking tom er drit kult på x 10 mini pro han er morsom mye bedre en talking santa han er morsom når han hermer og lager riper i ruta på mobilen
super opptatt med jobb og da kan vi være vant til å være en god tid for å få de billigste prisene
Det er et veldig bra spill og ikke annonser dette spillet
kan det slette minne? Spill, musikk eller harddisk
Jeg liker dette spillet fordi det er lett å finne penger, og jeg har allerede spilt det i noen dager, og jeg hadde bare $247945 på dette spillet. og det er veldig gøy når jeg spiller det noen ganger. og jeg kommer ikke til å li.
Nonstop-moro?
Det ville vært en "nonstop-moro" hvis det kommer oppdateringer og maten blir gratis tho.. bruh😬🤭👀👀👀👀👀
Det er ok, men denne appen er så fin, hvorfor du kan lage noe nytt på denne appen, jeg forventer mye mer på denne appen
Jeg liker det fordi du zoomer inn i Toms øyne. Jeg ser ingen, men jeg stoler fortsatt ikke på noen av snakkende apper
Drit artig ;-)
Dette spillet er greit, men jeg savner den gamle snakkende Tom og altfor mange annonser.
Det er dårlig og kjedelig, prøv å legge til mye mer i det, jeg sier ikke at det er dårlig, men å legge til mange andre ting ville virkelig hjelpe spillet siden det virker slitsomt å spille, og det er derfor jeg ga det 2 🌟
Jeg hater ikke dette spillet, men det kan være litt skummelt til tider, men fortsett med det gode arbeidet
Skremmende ikke spill jeg hørte tom si drep deg selv en gang og slettet det ikke spill.😱😱😱😱 Og en mann i øynene med en maske på et kontor. Jeg liker dette spillet, men det er veldig skummelt.
Beste noensinne. Morsom
Det er et morsomt kattespill. Jeg liker tom og det er en papegøyesamtale. Små barn er mer som spillet de alltid ber meg om å vise spillet. De tror at tomen kan være ekte som gjentar snakken deres, og de er morsomme. Sår spillet har jeg blitt favorittpersonen for dem..
for et flott spill... 😃OG ET FLOTT VERK.. HAI FOR UTVIKLER 😃BRA... FORTSETT DET.. 😃
En irriterende app, vi kan ikke engang legge til noen funksjoner. Legg til disse funksjonene, ellers ber jeg alle om å ikke installere denne irriterende appen. 😡😡😡😡
Tom som baby var veldig søt. denne voksne Tom suger. dessuten ingen spillalternativ. det har blitt så kjedelig 🙄
Jeg liker dette spillet fordi jeg har en lillesøster på 9 måneder når hun gråter, gjentar spillet også stemmen og søsteren min slutter å gråte 😂😂
Dette spillet er fint jeg liker dette spillet, men legg til minispill ..
Talking Tom er hyggelig, men det er ikke noe særlig som spill og noe annet
Verste spillet jeg noen gang har spilt.... Grafikken er for lav til å spille. Jeg har installert dette spillet for min yngre bror, jeg vil gi det en stjerne
Jeg liker det, men for nettbrett som Samsung vil ikke fungere for et eksempel sa det at det stoppet, så kan du fikse at det er et bra spill og kan du lage et annet spill som Tom og Ben er politimann. Så jeg håper du kan fikse det og lag det spillet jeg tenkte på. Jeg elsker spillene dine.
Denne appen er så bra, men øk opptakstiden
Kjempe kul han Tom! Alle jeg viser den til ler!
Hei og ttc9
PNG-koder - PNGWing
Noen mennesker sier at bare 2 apper er skumle appene er denne tom og angla nå har angla noe i øynene, men denne tom dose ikke så jeg vil si at denne appen er den beste lol
Jobber ikke. Det står bare fast på siden "når ble du født".
My Talking Angela 2 APK nedlasting for android - siste versjon
Kjempe morsomt spill c:
Kjempebra!
Bra ... men det er mange annonser i mellom ... som er irriterende
:-)
Å ta tom kan ikke sove dette spillet er 20/5 😡
Alle funksjonene er ikke tilgjengelige med dette spillet, men Tom Cat er aktivert.
Hyggelig *-*
Utrolig app. Men oppdatering kan også gjøres. Funksjoner kan øke mer.
det er et bra spill, men hvis det hadde flere ting ville jeg gitt det 5 stjerner🌷
Appen er nydelig for min 4 år gamle. Bare for mange legger til og Tom får ikke maten sin
Kuult
For mange annonser
Jeg elsker denne appen, og vær så snill å ha flere oppdateringer og la ham slik at du kan bruke en kontroll og så kan du flytte ham hvor som helst og de blir som et stort kart, og uansett hvor du trykker vil det vise deg destinasjonen og så kan du kontroller dem med kontrollen for å se stedet du skrev, så ja, vennligst gjør denne oppdateringen og jeg elsker dette spillet takk
Dette er et veldig bra spill, men ingen anelse om hva det handler om å være fan av spillet, og kakerlakkbandet er et flott sted å jobbe for, og jeg er veldig spent på muligheten til å
Talking Tom Cat App Review - Film Rewievs - gov-civil ...